Kamuoyuna Duyuru

Galatasaray Spor Kulübü'ne,

   Ben Pegasus tribünü K/xxx/xx/xxx nolu kombinelerin sahibiyim. Daha önce defalarca Passolig saçmalığı hakkında kulübe e postalar attım, çağrı merkezinizi aradım. Ancak hiç birinden geri dönüş alamadım, uygun bir açıklama duymadım. Ücretini ödemiş olduğum kombinelerim ile maçları izleme hakkımı elimden nasıl aldığınızı sormuştum, yanıt alamadım.

    E bilet sistemini zaten kendisi kurmuş olan Galatasaray Spor Kulübünün, hiçbir zaman yanında olmamakla birlikte her fırsatta kendisini baltalamaya çalışan TFF'nin bu dayatmasına neden boyun eğdiğini de öğrenmek istemiştim. Kurmuş olduğunuz sistemi yokedip neden Galatasaray’ımızı bu konuda başka bir firmanın vicdan/başarısına teslim ettiğinizi sormuştum. Yine yanıt alamadım.

   Ayrıca ben "fikri hür, vicdanı hür bir Galatasaray'lı" olduğumu belirterek, X bir bankanın kartını neden zorla almak durumunda bırakıldığımı merak etmiştim. Yine yanıt alamadım.

   Kanun yalnızca e bileti zorunlu kılıp passolig uygulamasına geçme zorunluluğu bulundurmazken, çağrı merkezi çalışanlarınıza -kendilerini asla geliştiremeyen- dahi neden yanlış öğretiler yaptığınızı ve TFF'nin dayattığı kurum ile çalıştığınızı merak etmiştim. Yanıtsız kaldım.

   Bunların yanı sıra uzun bir süredir gerek bilet@galatasaray.org ve gerekse gskombine@galatasaray.org adreslerine her gün gönderdiğim postalara yanıt verilmemesi ve küstah çağrı merkezi çalışanlarınızın tavırları sayesinde bir zamanlar 'bizleri "taraftar" değil "müşteri" olarak görüyorlar' diye kızdığımız sizlerin, ne yazık ki aslında bizleri müşteri olarak bile görmediğinizi anlamamı sağladı. Daha önce de umursamadığınız postalarımda, Galatasaray’ım dışında herhangi bir kuruma “bir Allah kuruşu dahi” -bu cümlenin ne olduğunu umuyorum hatırlamışsınızdır artık- kazandırmayacağımı belirtmiştim.
 
   E bilet sistemimizi zaten kullandığım için de, Galatasaray Spor Kulübü dışında hiç bir kurum yada kuruluşun dayatması ile kendi sistemlerini kullanmayacağımı bildirmiştim. Bir süre sırf bu sistemin karaborsayı bitireceğine olan inancımla Passolige evet dediğim günlerden de utanıyorum. Bu e bilet sisteminin karaborsanın tamamen resmileştirilmiş hali olduğunu da ne yazık ki yeni öğrendim.
Bu sezon taraftarlarınıza sahip çıkmayışınızla, bir diğer ifadeyle sorumsuzluğunuzla, ne kadar kombine sahibini kaybettiğinizi de bildiğinizi umuyorum.

   Tekrar ediyorum, elbette derbi niteliğindeki maçlara bizlere ikame "seyirciler" bulabileceksiniz. Ancak biraz kamuoyu araştırması yaptıysanız veya tribünleri dinleyen bir yanınız varsa, sizler de çok iyi biliyorsunuz ki, Galatasaray için bugüne kadar çok şey yapmaya çalışan "taraftar"ların büyük çoğunluğu bu sene kombinelerini yenilememişlerdir. Kombine satışınızdaki bu büyük dibe vurmanın üzüntüsünü yaşamanız gerekirken, üzüntüyle görüyoruz ki, bugüne kadar en çok passolig satışı yapan spor kulübü olmakla dahi övünecek körlüğe sürüklenmişsiniz. Aynı zamanda ilk maçımızda almış olduğumuz cezayı da düşünürsek, kimler için kendi taraftarınıza sırt döndüğünüzü en azından görmenizi dilerim. Artık sizden bir yanıt beklemiyorum.

   Kendimi bildim bileli hayatımın bütün gidişatını Galatasaray'a göre yönlendirmiş bir taraftar olarak, Passolig dayatmanız ve taraftarı umursamamanız sebebiyle kombinelerimin iadesini istiyorum.

   Çünkü... Üzülerek görüyorum ki, nasıl Sayın Başkan Ünal Aysal bir dönemki teknik direktörümüzü düşmanların yanında yer aldığı için Galatasaray tarihinden sildiyse, aynı düşmanların safına geçerek, aynı konuma bizzat kendini düşürmüştür. Futbolda artık yalnızca başarının egemen olduğu bu günlerde başarılı olduğunuz sürece stadınızda seyirciler elbet olacaktır. Ancak en ufacık tökezlemenizde tribünlerin soğukluğuna sizler bile inanamayacakınız. Ve umarım bugünleri, bu kararların altına imza atan herkes yaşayacaktır.

   Zaten biz taraftarlara, forması için terinin son damlasına kadar akıtacak kaptanların kadro dışı bırakıldığı, ancak derbi denilen maçta takım arkadaşları ve taraftarlarını yalnız bırakıp formayı çıkaranların kaptan yapıldığı takımı izlemek büyük zulümdü.
 
    Yine bu sebeplerle, yıllarca gururla sakladığım kombinelerimin yanında, tffnin göndereceği o benim için hiçbir değeri olmayan kartı eklemek istemediğimi yeniden belirtiyorum.

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederim.

Fikri Hür, Vicdanı Hür
Galatasaray Taraftarı
--------------------------------------------

Bir gün geri geleceğiz yeniden..

Hiç yorum yok: